Wellans Kennel

Dagens valpbilder

Publicerad 2011-05-31 23:32:49 i Allmänt

Valparna är i dag 6 dygn.
De växer så det knakar vill jag lova.
Pralin är en mycket duktig mamma som är så mån om sina små.
Mat verkar hon ha så det räcker, det känns skönt.
Lite bilder från dagen...



Bröderna grus.. störst och minst i kullen...



Pralin ute på promenad, då kryper vi ihop tillsammans.


Sovstilarna är lite olika.


Räcker ut tungan.



Så söt!



Dags att äta, alla 8 !



Sen sover vi mätta och nöjda , lite huller om buller.



Liten kille i sin stil.



Dunderklumpen har krupit upp, nära mamma Pralin.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-06-01 09:47:22

Sötaste, sötaste, sötaste!!!!!!!

Postat av: Carita

Publicerad 2011-06-01 12:07:35

Åh så söta !! Bilden när valpen sover med mamma är underbar ..

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-06-01 17:40:40

GRATTIS till stor och fin kull!

Jag har ju haft så mycket i huv'et, så jag har glömt att gå in och titta på din blogg. Men igår när jag åkte hem från Falun tänkte jag faktiskt åka förbi hos dig, men hundarna hade suttit i bilen så länge att jag tyckte det var bäst att åka hem.

Men jag kommer, var så säker.

Kul att dom fick lite tecken också.

Kram/Kicki

Postat av: Petra

Publicerad 2011-06-01 19:46:49

Åh, blir alldelels varm i hjärtat. Bara såååå fina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela