Wellans Kennel

11 juni 2012 Besök på Harmsarvet

Publicerad 2012-07-02 09:55:28 i Allmänt

 
Här är jag vid Lilltorpet på andra sidan sjön.
Mittemot Lilltorpet ligger Harmsarvet.
Denna fina dag fick jag följa med Carin och hennes barnbarn dit.
 
 
Två stycken förväntansfulla flickor på väg...
 
 
Bä bä vita lamm
 
 
Mysigt med närkontakt med djuren.
 
 
Kliar skönt.
 
 
Här möts två fårskallar...nej, då Carin är en baddare på att klia skönt!
 
 
Härliga hagar för djuren att beta i.
 
 
Här har de hittat något nytt spännande att titta på.
 
 
Mor gris med sina små.
 
 
Här vankas det mat för mamma gris.
 
 
Fler som är hungriga.
 
 
Nog är de lite söta allt!
 
 
Ett skönt välmående gäng.
 
 
Vi hälsade på bocken Kåre också.
Vad är det han har på hornen?
Är det koppar, finns det mer koppar någonstans, har han
hittat brorslotten???
Vem vet?
 
 
Söta flickor och vacker natur.
 
 
Sen blev jag bjuden på super god fika.
Jag tror att flickorna tyckte det samma!
 
Tack för att jag fick följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela