Wellans Kennel

7 st kattungar till !!

Publicerad 2008-06-23 00:26:22 i Allmänt

Natten som var fick äntligen Rut sina ungar. Det var lite oroligt innan hon accepterade korgen som Emelie gjort iordning, eftersom jag jobbade... Men sen gick det som en dans. KL. 05.00 på morgonen så var hon klar, 7 st ! Största kullen jag haft någon gång. Men de sista ungarna var inte så stora. De 3 sista bar jag in till Kattastrofen som genast tog hand om dem. Skönt, Rut har fullt upp med de 4 st hon har hos sig. Hon var rejält trött. Nu ska vi se, 2 rödrandiga ,  3 grårandiga och 1 svart och 1 svart och vit. Flickor och pojkar är jag inte riktigt säker på än....




3 små Rutbarn hos sin moster och morbröder. Alltså Kattastrofens ungar.



Nöjd Rut med 4 små ungar, de har samma färger som mamma sin, så det är svårt att se dem.





Senare på dagen kom Fredrik med familj och grattade 15 åringen. Vi åt glass och jordgubbar, mumsfilibabba !



Rebecca och Rasmus äter glass i stora lass.



Så kul att de kom när vi alla var hemma för en gång skull. De kommer tillbaka om några veckor för att titta på kattungarna.



Mormor Harriett undrar om det blir någon glass kvar !


Nej, nu ska jag nog gå och sova, det har varit lite dåligt med det de sista nätterna.

Tack och go natt för idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela