Wellans Kennel

Cosmos på besök

Publicerad 2008-06-15 14:37:46 i Allmänt

Eftersom jag var på fest hos min jobbarkompis Peter i går så fick jag ta hand om Cosmos idag....eller.
Egentligen är det Elin som är hundvakt men eftersom hon jobbar idag så fick han komma hit en sväng.

Russin och coccos tycker det är helt ok när vi kommer ut i skogen. Coccos har lärt honom
att man ska hoppa upp på alla stenar man ser....



Cosmos vill gärna busa men Russin tycker inte att det är nödvändigt, hon känner sig lite stor och klumpig...




En fin dag, men nu måste jag åka och jobba.

Kommentarer

Postat av: eLiiN

Publicerad 2008-06-15 20:42:15

Men du är ju riktigt duktig mamma! Men lite mer uppdateringar vill vi allt se.



Cosmos ligger nu utslagen framför tvn. Jag i soffan. Vi måste samla lite kraft innan vi orkar ut och gå! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela