Wellans Kennel

Onsdag 25 juni

Publicerad 2008-06-28 12:52:21 i Allmänt

Idag har vi varit till Grangärde och hämtat valplådan som vi får låna av Mats och Marianne. Jag är så tacksam att vi får låna den igen, för det gick så bra förra gången i den...Tack snälla Mats och Marianne!
När vi var i Grangärde passade vi på att hälsa på Harley och Tindra också. Ja Ida och Johan var ju hemma också.Det var så gott med  fika, mazariner som Oscar älskar. Att få se hur bra ens valp har det känns så skönt. Det tycker både Russin och jag.  Harley tyckte att Russin var lite tjock tror jag...och Coccos tyckte att Harley var för stor. Vad du har vuxit, som man brukar säja !




Tindra har en älskad frisbee, Harley låter henne hållas, han är cool den killen.






Sedan åkte vi vidare till Synnöve och Arnold. Vi har inte varit hos dem sedan vi hjälpte dem att flytta. Jag var lite nyfiken på att få se hur de fått iordning.  Arnold höll på ute och bytte ut staketet, sågade ner och undan träd och buskar så de fick lite sol på gården. Det var så fint så. Russin och Coccos fick följa med in och hälsa på mamma Oliwia och mopsarna Lisa och Maja. De tyckte nog att Coccos var en konstig typ, vad hade hon på sig, det killar i nosen när man luktar på henne och hennes päls. Maja var lite konfunderad.





De är för goa allihopa !



Kolla vilken blick på denna lilla Maja!!





Lilla Lisa är lite försiktigare, la sig platt när Russin hälsade. -Vad har jag gjort undrade Russin ??





Världens bästa Oliwia och Oscar!!

Kommentarer

Postat av: Lisa B.

Publicerad 2008-07-02 02:12:34

Nu är jag den första som kommenterar denna djursajt tydligen....Lilla Lisa var ett bra namn.

Kul att se alla familjemedlemmar...

Hmmm kanske en katt till i september????....

Ha det jättebra...

PS...vad har man en mops till???...// Lisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela