Wellans Kennel

Utsläpp i stallet torsdag 6 nov

Publicerad 2008-11-06 17:40:29 i Allmänt



Ser ut som ett gäng spökhästar i skogen. -2 grader och dimma.
Stackars Carin har jobbat i natt och ville sova, så jag tog med mej hundarna
och åkte och släppte ut hästarna. Jag har snälla tjejer som sköter om Bii nu när jag
är dålig i benen, men att bara släppa ut fixar jag.
Fast hur mycket sova det blev för Carin när Coccos är med och skäller som en galning , det vet jag inte....




Bii och Sombero



Curri och Åke



Fullt bus på stallplanen




 Världens bästa lekfarbror Zedd.



Nu tar jag dej!



Bara bus i skogen...


Sen när vi kom hem så kom Sofia och Bobbo upp en sväng.
Jag tror att både Russin och Bobbo blev lika glada.
De busade på friskt i skogen, underbart att se.
Lilla Pralin fick också komma ut och hälsa på
storebror.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-06 18:34:48

Det översta kortet ser ut som taget ur ronja rövardotter. Synd att hästarna hade täcke, annars skulle det bli riktigt vackert.

Postat av: Marita

Publicerad 2008-11-06 19:16:37

Men OH Anita va kul att få se henne igen!



Det trodde jag nog faktiskt inte. Hade ju som jag sa en hel del att göra med henne i yngre dagar på FRK.

Välkommen att ta en titt in hos mig på min blogg om du har lust :)



Håll en tumme för oss i helgen nu, så ser jag fram emot när vi ses igen!



/Marita

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-08 07:28:23

Min hast!Min alskadelilla fliiiis!

Men ake?Vem ake?

Postat av: Mamma Busk

Publicerad 2008-11-10 07:40:56

Åke är Marias häst. 4 årig valack. Maria som jobbar i stallet.

Postat av: Marita

Publicerad 2008-11-10 08:21:14

Tack snälla!

Det är klart att ni/vi ska slå ett BIM resultat!



I Malung i Januari tex!!! :)



Då ska vi på det igen, kanske rent av tillsammans.



Jag åker till klubben på Tisdag iaf. Jag har ju min söta lilla kille som tränings sällskap!



/Marita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela