Wellans Kennel

Och avskedsmiddag !

Publicerad 2010-08-23 12:21:02 i Allmänt

Fredrik med familj kom och käkade lite grillat med oss lite senare på eftermiddagen.



Elin hade köpt godis till barna när hon var på Liseberg
på semestern.










Vi bad Rasmus att gå in och tvätta munnen,
men han kom ut blöt i håret istället!



Jenny var kvar och käkade också.



Vi fick beväpna oss med flugsmällare för alla getingar.
Undrar om vi kommer ihåg det i vinter...



Emelie fick en liten väska att ta med sig till USA, med döskallar på!



Här håller jag på att duka fram fika för Mormor och Morfar
dagen efter, på måndagen.
Sen åkte Emelie på tisdag morgon.
Jag och Cookie skjutsade ner henne till tåget 03.34.
Hej då, ha det så bra och lycka till!!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-23 17:04:24

Väskan har fått varit med ut en sväng redan! Funkade fin fint =)



Saknar er där hemma lite. Men än så länge gråter jag mig inte till söms i alla fall ;)



Älskar er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela