Wellans Kennel

Hämta hem hundar...

Publicerad 2010-03-26 10:50:20 i Allmänt

Eftersom jag varit på möte i Göteborg så passade jag på att låna ut mina hundar igen.
Russin fick vara på Knoppen, och som vanligt så sms:ade hon hur allt var.

"Rapport från Rehab:
Som ledare  på träningslägret måste jag
säga att min patient sköter sig.
Han klarar nu av promenader på flera timmar.
Jag har begärt löneförhöjning för mitt jobbiga jobb.
Ska ta ut honom igen i eftermiddag.
Puh! Russin!"


Jag tror inte att hon tycker det är ett
dugg jobbigt. Bara roligt! Vill bara att det ska låta så.
Kan säja att hon var mycket nöjd när hon kom hem,
sov gott på eftermiddagen.

Men först var vi till Grangärde och hämtade odjuret.
Nu kanske inte Ida håller med mej, men nog tyckte jag att Harley
såg lite sliten ut. Och sa han inte när vi äntligen gick, -Åh va skönt
med lite lugn och ro, bara du och jag, matte! Jag tyckte jag hörde det.

Hur som helst så fick Russin vara med och hämta upp Pralin.
Jag vet inte vem som vart mest glad.
Det var 3 lyckliga hundar som for runt ska jag säja.





Till slut fick vi be dem att sitta still så jag fick ett foto på dem tillsammans.



Mor med son och dotter!

TACK snälla Ida och Johan, Gunnel och P-O
att ni ställer upp och tar hand om mina hundar på ett underbart sätt!
Hoppas att ni vill låna dem fler gånger...


Sen åkte vi vidare till Synnöve och Arnold.
Där fick vi träffa nya prinsen Henry.
Glömde faktiskt bort att fråga hur gammal han var.





Ett riktigt charmtroll!



Lisa ville inte riktigt vara med på bild.



Och Maja hade fullt upp med sitt ben.



Oliwia hon ställer fortfarande upp på bus, fast hon är 9,5 år.
Härligt!



Grand old lady !



Hej då, för den här gången, hoppas att vi ses snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela