Wellans Kennel

Pralin i Grangärde

Publicerad 2010-03-15 10:01:13 i Allmänt

Eftersom jag drog till Örebro på fredagen och skulle vara borta hela helgen passade jag på
att låna ut de andra djuren. Russin fick tillbringa helgen på knoppen, med ost och kex, och vickning på
lördag kväll. Att hon fick ligga i soffan fick jag bildbevis på i telefonen...snacka om bortskämd.
Pralin fick vara hos storebror Harley i Grangärde. Gissa om hon tyckte det var ok?

Tänkte att jag visar lite bilder så förstår ni.










Storebror och Lillasyster




Johan vågade till och med ta en skidtur med monster Pralin!



Jag tror det gick skapligt, när hon slutade bita i skidspetsar och stavar...





Visst syns det att hon trivs bra!!

Tack snälla Ida och Johan för att ni ställer upp och tar hand om Pralin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela