Wellans Kennel

Snögubbe ?

Publicerad 2010-03-30 10:58:00 i Allmänt



Det är inte lätt att vara liten Cookie i blötsnö...
till slut orkade hon inte gå något mer.



Dags att ta en upptinande dusch. Cookie är verkligen i behov av en overall, den
vi hade är hon alldeles för stor för!!
Ute i skogen tycker hon att det är så skoj. Skaren bär för henne men inte för Pralin...

Igår vart en lite underlig dag. Hade jobbat natt och låg och sov, när mobilen ringde.
Hann inte vakna förrän jag redan svarat...inte så bra.
Så helt plötsligt så hade jag lovat att vi skulle ha Boxerklubbens styrelsemöte
här hemma! När jag vaknade några timmar senare var jag inte riktigt säker på om jag
drömt eller om det var på riktigt. Men Emelie kunde intyga att jag talat med någon
på morgonen, så alltså var det på riktigt.
Nåja, det är tack och lov hundfolk, så de vet att det kan vara "nåt" hundhår
här och där. Hann inte baka, och inget i frysen, men det finns det ju folk som inte gör
annat än bakar hela dagarna på City Gross, så det löste sig!
Mötet gick bra, men tyvärr så kunde inte alla komma. Det hade kört ihop sig,
och sjuka barn och allt vad det var. Lite synd, men till nästa möte hoppas jag att
fler kan komma.
Jag var nog inte riktigt vaken i går kväll på mötet heller, för helt plötsligt så hade jag
sagt ja till en massa saker som jag inte riktigt hade tänkt mej...bl.a möte hos mej
igen om en månad!
Att man aldrig lär sig!



Nu längtar jag efter våren!!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-31 13:57:27

Mammas skrota! Saknar henne, men bara lite. Det är ganska skönt att sova alldeles för länge och knappt behöva gå ut i det här ruggiga vädret. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela