Wellans Kennel

En vanlig tisdag

Publicerad 2011-02-08 11:21:59 i Allmänt


Tar mej i kragen och försöker att göra ett inlägg idag med då...vart får
jag krafterna ifrån?



Dags för morgonpromenad, full fart direkt!



Inatt har det snöat, så nu är det pulsigt i skogen igen.
Och förrädiskt halt under snön.



En kall februarisol kikar fram mellan träden.





Fast mot blå himmel så kan man nästan ana våren.

Russin roar sig med att fånga godis som
jag kastar när hon står på någon sten.







Mycket snö är det på stenen.



Och när man går under träden.

Pralin, hon får spinga efter "knut" så Russin får lite
lugn och ro.



Elak matte som kastar ut "knut" i djupsnön.







Duktig hund!





Nu går vi in och vilar lite...


I mitt jobb blir man ständigt påmind om hur fort livet kan förändras.
Tänk på det och var rädd om er och varandra...!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-08 12:38:44

Så sant!!!! Ta hand om dig själv!

Du tar så fina kort! Kram Mio

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-08 12:40:49

Så sant!!! Ta hand om dig själv!

Du tar så fina kort! Kram Mio

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-08 12:42:33

Tro inte att jag är senil!? Det är min dator...../Mio

Postat av: Anita

Publicerad 2011-02-10 14:40:42

Nej då Mio, jag tror bara att du är dubbelt så imponerad! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela