Wellans Kennel

Men varför...

Publicerad 2011-02-10 15:12:07 i Allmänt

... måste det snöa?



...inge roligt...

Men det är tur att man kan ha lite "vår " inne.





Men jag och hundarna trotsade vädret och tog en timmes sparktur.
Skönt att få dagsljus när man jobbat natt och ska ut i natt igen.

Men igår hade vi toppenfint väder, jag och brudarna var till
klubben och tränade lite...
Vi har våra problem skulle jag vilja säja...men det ska väl bli bättre!
Den som fastnade på foto den här gången var
Karin och O'Mara.
Härliga tjejer som har det kul tillsammans.
Även om O'Mara tycker att matte är lite seg...det händer för lite!







Kom igen då matte!!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-02-13 11:16:55

Men! Kan jag inte se lite grinigare ut oxå då! Haha!

Postat av: Anita

Publicerad 2011-02-14 10:05:50

Koncentrerad, Karin, koncentrerad...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela