Wellans Kennel

Sa jag att det snöade...

Publicerad 2011-02-11 13:52:34 i Allmänt



Idag!



I går!

Vet inte men tror att jag sa det...!

Kom med nöd och näppe hem efter att ha jobbat natt i natt.
2 st hjulspår att följa efter att Tomas åkt till jobbet.
Kände mej riktigt insnöad.
Många hade det besvärligt i natt, stackars nattpatruller
t.ex. som måste ut och åka på små oplogade vägar.



Om någon månad ska vi sitta här under äppelblommen eller hur?

Nu har plogbilen kommit och jag har bara skottningen kvar på gården.
Kul?

Martin har hämtat Pralin, och ska ha henne över helgen,
eftersom jag bara ska jobba iallafall.

Nej dax för lite frukost!

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2011-02-12 07:52:56

Snö kan vara kul också:

http://www.liveleak.com/view?i=259_1205710503

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela